Korduma kippuvad küsimused

Viimati muudetud: 06.03.2020

Kuidas saada lepinguliseks kliendiks?

Automaatikakeskuse lepinguliseks kliendiks saamiseks tuleb täita taotlus siin või võta ühendust info@akeskus.ee. Lepingulise ärikliendina on Sul võimalus  saada püsikliendi lisasoodustust ja maksetähtaja kuni 45 päeva.

Kas ma saan tellida e-posti või telefoni teel?

E-posti teel saate edastada oma tellimuse aadressile info@akeskus.ee, telefoni teel nõustame ja aitame, kuid tellimusi ei tee. Soovitame tellimus teha meie veebilehe kaudu, mis annab parema ülevaate tellitavatest toodetest, transporditingimustest ja maksetingimustest.

Kas tooted on kohe saadaval?

Paljud tooted on koheselt laost saadaval kuid tellitavatel toodetel tarneaeg sõltub tootegrupist ja tootjast. Täpne tellimuse aeg lepitakse teiega kokku e-posti teel. Samuti kui tarneaeg peaks mingil põhjusel kokkulepitust pikenema, võetakse teiega koheselt ühendust! Kui toode pole lubatud ajavahemikus saabunud, võib põhjuseks olla pühad, halvad ilmastikuolud või transpordifirma ajutine ülekoormus. Sellisel juhul võib kaup hilineda mõne tööpäeva logistilistel põhjustel, kuna tarnime kaupasid välisriikidest.

Milline on garantii?

Müüdavatele kaupadele kehtib garantii sõltuvalt tootjast 2 kuni 5 aastat. Automaatikakeskus vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantii protseduure, kuid ei teosta seadmetele garantiiremonti.

Kuidas tellimust muuta või katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Automaatikakeskuse klienditeeninduse telefonile +372 58900522. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile info@akeskus.ee või veebis tagasiside vormi kasutades.

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Tellimuse menetlemist saab jälgida “Tellimuse jälgimine” lehelt.